Jaarverslag 2019

Op weg naar

Aangenaam thuis

Voorwoord

Beste lezer, Bekijk, lees en beluister ons jaarverslag 2019. Het jaar waarin wij 10 jaar bestonden en er met ruim 10.000 medewerkers voor zorgden dat onze bijna 50.000 cliënten langer thuis konden wonen.

We ondersteunen steeds meer cliënten en bij deze groei hoort verandering. Afgelopen jaar stond dan ook in het teken van ‘Op weg naar Aangenaam thuis’. Samen geven we invulling aan onze nieuwe missie en zorgen we dat we toekomst­bestendig zijn. Dit betekende veran­deringen in de interne organisatie, de werkwijze en processen. Om zo dichterbij onze cliënten, medewerkers en klanten te zijn. We dragen onze cliënten allemaal een warm hart toe. Thuishulpen en begeleiders doen dit met hun dagelijkse zorg en de verschillende mooie initiatieven daaromheen. Het is onze taak als organisatie om ze daarbij te ondersteunen, zodat we samen vakkundig ons werk kunnen doen.

Onze missie is om samen met collega’s, cliënten, klanten en keten­partners te zorgen voor een Aangenaam thuis. We werken hier iedere dag aan en willen dit telkens een beetje beter doen. Vooral in verbinding met elkaar; samen, vakkundig, dichtbij en met een warm hart. Warme groet,

Marianne de Winter Algemeen directeur Tzorg

'Laten we het samen doen,

altijd met een warm hart!'