Wij zijn Tzorg

Aan­genaam thuis

Dat is onze missie

Samen zorgen wij dat mensen zich langer thuis blijven voelen. Goed begeleid en prettig verzorgd. Aangenaam.

Dankzij onze praktische hulp, scherpe blik én persoonlijke aandacht. Vakkundig én op maat. Overal in de buurt. Mét een glimlach! Nauw samen­werkend met onze opdracht­gevers, keten­partners, onze cliënten en hun (zorg)netwerk. Continu bezig met het uitbreiden en innoveren van onze diensten. Ontwikkeld en uitgevoerd door een groot aantal vakkundige mensen met een warm hart. Vol enthou­siasme, ambitie en drive. Om de juiste zorg ook echt zo dichtbij mogelijk te bieden.

We hebben de strategie samengevat in het T-huis. De missie is de fundering van het huis. De kernwaarden vormen de pilaren; vakkundig, dichtbij, samen doen en warm hart. Dat is namelijk de manier waarop we de ‘kamers’ cliënten, klanten, mede­werkers en organisatie ‘inrichten’. Hierbij blijven we altijd innoveren, samen­werken en verbreden zodat we aansluiten bij de behoeften van cliënten, mede­werkers en klanten. Op deze manier realiseren we het dak van ons huis: financieel gezond blijven en het waarmaken van de cliëntbelofte.